10 výhod výhradní spolupráce


  1. Makléř je schopen maximálně hájit zájmy svého prodávajícího klienta. Jelikož ho výhradně zastupuje a může hájit jeho cenu a není tlačen ke slevě makléřem z jiné RK. Výsledkem je dosažení nejvyšší možné ceny pro prodávajícího klienta
    Nejvyšší možná cena

  2. Inzerce a nabídka prodávajícího klienta se netříští na stejných nabídkových serverech a tudíž, zájemce o nemovitost se vždy dostane do rukou makléře, který nabídku výhradně nabízí a tudíž prodávající klient nikdy nepřijde o potencionálního kupujícího
    Jistota kupujícího – blokace/rezervace

  3. Pokud je nemovitost nabízena výhradně, zaručuje prodávajícímu klientovi to, že nedojde k znehodnocení nemovitost. Výhradní inzerce je zaměřena na přesné informace a na kvalitní inzerci, tak aby nejlépe prezentovala prodávanou nemovitost, tak jak si jí zaslouží
    Přesné informace o nemovitosti a kvalitní inzerce

  4. Nedochází ani k matení potencionálních kupců několikanásobnou inzercí, nekvalitní v informacích a ceně v rozporu nedůvěryhodnou inzercí. Toto vše poškozuje jak nemovitost prodávajícího klienta a tím i snižuje hodnotu nabízené nemovitosti
    Jedna cena a informace

  5. Makléř, který výhradně zastupuje svého klienta, do marketingu pro prodej nemovitosti investuje více svého času a finančních prostředků, aby zajistil v co nejkratší době prodej nemovitosti a zajistil tak prodávajícímu klientovi nejvyšší možnou cenu na současném trhu
    Investice do marketingu

  6. Prodávající klient, má zajištěn veškerý prodejní a poprodejní servis v rámci ceny a to: cílenou a efektivní inzerci, bonifikaci kupujících, prohlídky na nemovitosti, právní servis, odhad na nemovitost pro účely finančního úřadu, předání nemovitosti, převody energií, daňové přiznání pro 4% daň z nabytí nemovitých věcí
    Uhrazeny všechny náklady

  7. Makléř pravidelně komunikuje s prodávajícím klientem, kde předává informace, o tom co dělá pro prodej klientovi nemovitosti a informuje klienta o situaci na trhu a jak se vše vyvíjí. Navrhuje a konzultuje prodejní strategii nemovitosti, tak aby došlo v co nejkratší době vzhledem k nemovitosti k jejímu prodeji
    Komunikace - prodejní strategie, vývoj apod.

  8. Kupující klienti v dnešní době vyžadují, než jdou na prohlídku nabízené nemovitosti, předložení smlouvy realitní kanceláře s klientem, jinak prohlídku neabsolvují z důvodu rizika, kdy o ni mohou přijít, pokud je nabízena více RK
    Jistota pro kupujícího (blokace, jednání s bankou apod.)

  9. Výhradní smlouva jednoznačně zajišťuje lepší vyjednávací podmínky a obchodní prostředí pro Vašeho makléře, kdy může plně hájit 100% Vaše zájmy, pro inzerci a celkovém prodeji Vaši nemovitosti
    RM hájí zájmy klienta

  10. Systém GREAT využívá spolupráce ostatních realitních makléřů, kteří Vaši nemovitost také prodávají Ostatní GREAT makléři prodávají jeho nemovitost